De update voor iOS op basis van SecureFileSync (4.4.xxx) lijkt problemen te hebben na het installeren.

Hierna kan de gebruiker geen files meer uitlezen en lijkt de app te hangen bij het opstarten.


Wij raden dan ook aan deze update niet te installeren.

(Deze krijgt u te zien in de Appstore)


Wij zijn druk bezig met het oplossen van deze uitdagingen.

Excuus voor het ongemak.


Update: 16-07-2018.

Workaround voor uitdaging:

Instellingen >Algemeen > Taal en Regio > iPhone-taal > Engels (U.K.)


De uitdaging lijkt te zitten in de taal in de iOS app 4.4.xxx.

Om dit tijdelijk om te lossen, kunt u bovenstaande workaround gebruiken.


We verwachten dat deze uitdaging snel geheel is opgelost.

Meer info volgt!


Update: 25-07-2018

De uitdaging wordt opgelost in de volgende versie van SecureFileSync.

Helaas hebben we hier nog geen release date voor.

Onze verwachting is dat deze wel snel wordt uitgebracht.


De iOS gebruikers zullen dus nog even moeten wachten.

(De App moet ook goed gekeurd worden door de Apple Store)


Update: 10-08-2018

De app is ge-upgrade naar de nieuwste versie en zou nu weer zijn bestanden moeten laten zien.

Echter is de app niet goed vertaald en lijkt deze 3 talen door elkaar te vertonen.

(Dit is Engels, Duits en Nederlands)


De developer is druk bezig met het oplossen hiervan.

Helaas hebben we nog geen release date.


Update: 20-08-2018

Via de developer hebben we vernomen dat de volledig fix binnen nu en 4 weken wordt geleverd.

Tot die tijd zullen we helaas moeten wachten op de update.

Excuus voor al het ongemak.